Egy lány - Adry -, aki egy rövid idő után visszatér Londonba, ahol az első dolga, hogy interjút készítsen.

2012. június 22., péntek

1.rész - Megérkeztem

Sziasztok Adry vagyok!Ez pedig a blogom amiben fantáziámat fogom kiélni!Remélem tetszeni fog!
Az első rész :
2 óra múlva leszáll a repülő.Végre otthon leszek!Július 1-je van.Apunál voltam eddig egy hétre Magyarországon.Most repülők haza anyuhoz Angliába, Londonba.
Adry vagyok 18 éves.2 éve élek Londonban, mert a szüleim elváltak és anyuval elköltöztünk.Szívem szerint maradtam volna Magyarországon, de nem lehet.Apukám húzta a rövidebbet és sajnos alkoholista lett ezért nem élhetek vele.Nem olyan rossz itt azért is, mert itt van velem a barátom Toma.Tökéletesen beszéljük az angol nyelvet így nincs probléma.Anyukám egy magazin szerkesztője a "Celebritius and Secrets". Luxusba élünk, de sose kértem drágábbnál drágább cuccokat, elég nekem anya és Toma.
Megérkeztem, Toma már ott vár engem.Megfogta a kezem és egy csókkal üdvözölt.Aztán felkapta a bőröndömet és elindultunk haza.
*-*
Otthon anya szokás szerint a gép előtt ült és hírességek után kutat, de amint meglátott odajött hozzám és megölelt.
-Milyen volt apánál?- kérdezte.
-Mint mindig...De most igazán a Dóriékkal voltam.- válaszoltam(Dóri és Rami, a legjobb barátaim).
-Rendben, de most keresd meg a sapidat!Indulunk interjúvolni!Titok, hogy kikhez.- mondta.Felmentem a sapkámért és visszamentem.
-Sietek haza!- mondtam és megcsókoltam Tomát.Elindultunk valahova a városba egy szabadtéri helyhez.Ott az egyik asztalnál ült egy férfi.
-Szia Amy!- mondta a pasi és megölelte anyut.- Biztos te vagy Adry!Paul vagyok én menedzserem azokat akikkel az interjútok lesz!- köszönt ezek szerint Paul.Aztán beültünk a kocsiba és elmentünk egy óriási házhoz.Beléptünk az ajtón és sehol senki.
-Srácok gyertek le!Most!!- kiabált az emeletre Paul.Szép sorjába őt srác termett előttünk.Úgy kb. az én korosztályom.
-Fiúk ők itt Amy és Adry.Velük van az interjútok.- mondta Paul.
-Üdvözletem!- jött oda az egyik barna hajú srác és kézen csókolt minket.
-Liam Payne vagyok ő itt Zayn Malik, ő Louis Tomlinson,Niall Horan és Harry Styles.- mutatkozott be Liam.- Mi vagyunk a One Direction.- mondták egyszerre.Én csak bólogattam.Megakartam kérdezni anyut, hogy kik ezek de már késő volt és egy szobába voltam a két interjú alannyal Harryvel és Louisval.
-Harry, ha nem lennél benne a bandába akkor visszamennél a suliba?- olvastam fel az első kérdést.
-Igen vissza és tovább tanulnék.- válaszolt.
-Te, Louis?- kérdeztem tőle is
-Biztosan.De nem tudom mivel benne vagyok.- fejtette ki a válaszát.Szépen sorban feltettem a kérdéseimet arra anyu is végzet.
-Köszönöm az infókat anyukám nevében is!Örültem az interjúnak...- gondolkodóba esten.Ez kínos, nem tudom a nevüket, de gáz!
-One Direction!- kiabálták a srácok.Aztán elköszöntem és elmentünk
-Tényleg nem tudod kik ők?- kérdezte tőlem anyu a kocsiból.
-Kéne?- kérdeztem vissza.
-Még anno a Ramóna szokott beszélni rójuk.- mondta és bekapcsolta a rádiót.- Még most se emlékszel ez a "What makes you beautiful".
-Valami rémlik.- válaszoltam de nem igaz csak elég már ebből a témából..
Otthon felmentem kipakolni Toma társaságában.
-Kiknél voltatok?- kérdezte.
-Valami One Directionnél.- mondtam.
-Az őt fős fiúbanda?- nézett rám csúnyán.
-Igen,de nem volt semmi, csak kérdeztem tőlük.Téged szeretlek!- nyugtattam.
-Tudom és én is szeretlek.Csak olyan nehéz elhinni, hogy ilyen gyönyörű lány a barátnőm!- mondta.Megszoktam, mindig ez mondja amikor féltékenykedik.
-Köszönöm a bókot,de hidd el!- nevettem és adtam egy csókot.- Hiányoztál, hosszú volt ez a hét!- öleltem át.
Folytattuk a pakolást.
Amint befejeztük, elmentünk sétálni, hogy élvezhessük egymás társaságát.