Egy lány - Adry -, aki egy rövid idő után visszatér Londonba, ahol az első dolga, hogy interjút készítsen.

2012. június 24., vasárnap

3.rész - Ismerkedés

Sziasztok!Ez rövid lett, mert hosszú részt írtam ezért egy helyet 2 lett.Remélem tetszik!
3.rész :
A helyzet, ülök a srácokkal a kanapén és TV-t nézünk, mert esik az eső.Közben sms-ezek Tomával, hogy ne unatkozzak.
-Egész este a telefonodat nyomkodod?Ha már itt vagyunk beszélgessünk!- szólt rám Harry.
-Én igazából csak eredetileg bocsánatot kérni jöttem, de az eső meggátolt.Ezért vagyok itt.- idegeskedtem megint.
-Mi bajod van?- kiabáltak rám.
-Csak az, hogy nem voltam itthon 1 hétig és csak kettesben akarok lenni a szerelmemmel!!De ehelyett itt vagyok!- mindent kiadtam magamból.
-Az a srác a pasid?- kérdezte fura fejjel Harry.
-Igen!És vele akarok lenni!- válaszoltam.Majd elindultam az egyik sarokba ahol leültem és sírtam.
-Tudom milyen érzés mikor egy idő után visszatérsz a szerelmedhez, de még se tudsz vele lenni.- ült le mellém Louis.- Nekem hiányzik Eleanor, most nem lehetek vele, mert a szüleinél van akik nem nagyon kedvelnek engem.- tette hozzá.
-De te...ti több ideje vagytok együtt!- sírtam tovább.
-És?Ha szeretsz valakit akkor kit érdekel mióta vagytok együtt!- vigasztalt tovább.
-Nem számít, hogy kivel vagy a lényeg, hogy boldog légy.A kapcsolatokban vannak nehézségek, de a szerelem leküzdi őket.- társult hozzánk Liam.- Danielle nélkül képtelen lennék élni, most nincs velem de holnap után igen.Türelemmel kell várni, hogy megjelenjen az a srác vagy lány akinek az életedet is odaadnád.- folytatta és a lány szónál Harryre nézett.
Abbahagytam a sírást és felálltam.
-Ha még van kedvetek beszélgethetnénk.- mondtam.Erre mindenki bólogatott.Tehát leültünk beszélgetni.Érdekes kérdések hallatszottak határtalanul.A szelíd,kíváncsiskodótól a perverz,veszélyes kérdésekig.Megtudtam, hogy egész jó fejek.Louis a vicces,vigasztalós srác,Liam az aki tanácsokat ad,Niall az éhes,Harry a szépfiú (?),jó hangú, Zayn az ego király.Nevettünk sokat, sokat?Rengeteget!.
Aztán kisütött a nap és elindultam haza.
Nevetve léptem be a ház ajtaján amire Toma is felfigyelt kicsit féltékeny tekintetével.
-Csak beszélgettünk!- mondtam majd odamentem hozzá és megcsókoltam.
-Biztos?Nem lenne szép az 5 hónapos ajándékként ha megcsalnál!- viccelődött.
-Már 5 hónapja?- érdeklődtem.
-Igen!Gyorsan eltelt mi?- nevetett.
-Hát igen...- nevettem.
-Adry keresnek!- szólt anyu.Odamentem, felvettem a telefont.
-Igen?- kérdeztem.
-Szia Adry!Harry vagyok és azt szeretném kérdezni, hogy nem lenne-e kedved valamikor találkozni, mint barátok?- szólalt meg szelíden.
-Jó ötlet, mikor?- érdeklődtem.
-Mondjuk holnap 4kor nálunk aztán elmennénk a srácokkal a parkba?- mondta.
-Jó, akkor nálatok találkozunk, szia!- letettem és visszamentem Tomához.
-Szerintem későre jár menjünk fel aludni.- vetette fel az ötletet és felmentünk.
Átöltöztem és befeküdtem az alvó Tom mellé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése