Egy lány - Adry -, aki egy rövid idő után visszatér Londonba, ahol az első dolga, hogy interjút készítsen.

2012. július 9., hétfő

16.rész - Újra otthon (Londonban)

Hétfő van ezért íme a részek.2. adok ma :) 
Visszatértem :D Kicsit ugrottam, remélem nem baj :D 16.rész :
Elköszöntem Harrytől és hazafelé vettem az irányt.De állj... kicsit sietek.Miért köszöntem el Harrytől? Elmondom :)
Az elmúlt 1 hétben ez a hülye gyerek (jó értelemben) úgy döntött, hogy el megyünk kettesben Franciaországba, Párizsba.Körülbelül így volt de nem pontos...
-Adry, van egy meglepetésem!- mondta Harry.
-Csak azt ne!- viccelődtem.
-Haha nagyon vicces vagy.Nem, nem olyan...Mondtad már, hogy jó lenne kicsit kikapcsolódni és lazulni.Ezért elmegyünk egy hétre csak mi ketten Párizsba!
-Hova????- elakadt a szavam.
-Jól hallottad!- szorosan átöleltem és megcsókoltam.
-Imádlak!!- mosolyogtam.
-Gyerünk pakolni!Holnap indulunk!!- parancsolt rám.
-Igen is főnök!- nevettem és felindultam pakolni.
Nos, körülbelül így tudtam megy, hogy repülőjegyet vett Párizsba kettőnknek.Ott pedig (az említett helyen) egyik legszebb hotelba foglalt egy szobát 1 hétre.Mit is kezdene egy szerelmes pár a szerelem városába ... Nagyjából mire leszállt a gépünk ott 8 óra volt, ezért rögtön a hotelbe vettük az irányt.Mondjuk akkor örültem, hogy emelt szintű franciát választottam még anno suliba nem pedig spanyolt!A legjobb még is az volt, hogy NEM találkoztunk rajongókkal ... kicsit meglepett.Akárhol voltunk nem támadtak le a rajongók!Kellemes meglepetés :D.Első éjszakánk, csak mi ketten, hol máshol ha nem a szerelem városába ideális az első ;) ?!Na szóval, bejártuk egész Párizst.Szinte csak olyan kép készült rólunk ahol épp csókolóztunk.És Harry mind be akarja kereteztetni ... ez a srác nem normális...Legalább 100 kép van.A francia újságok is tele voltak olyan hírekkel "A One Direction legfiatalabb tagja komolyan veszi kapcsolatát.Harry Styles Párizsba utazott barátnőjével.Itt van pár kép ahol a napokba nyíltan csókolóztak." és ez még csak a legrosszabb ... Ezen mi csak nevettünk.Nem érdekelt minket a média.Csak mi ketten, csak ezen a héten.Sajnos, ahogy a legtöbb Párizsba utazó ember, Harry is elsütötte ezt a poént : "Na itt aztán lehet enni párizsit". Nevettem rajta.Nem tehetek róla, hogy olyan aranyos ... mármint Harry :).Én vagyok a legszerencsésebb lány a Földön.Nem csak ezért mert Harryvel lehetek hanem, mert hm.. de, de azért!!Szóval ezek a fárasztó és kikészítő napok után jól esett egy kis kikapcsolódás.Eldöntöttük, hogy összeköltözünk amint hazaértünk.Röviden ennyi történt Párizsba.
Otthon anya rám várt a kanapén ülve.
-Szia kicsim.Milyen volt Párizs?- kérdezte.
-Egyszerűen csodás!!- mosolyogtam.Megláttam a kezét.- Az az a kezeden amire gondolok??- értetlenkedtem.
-Igen az.- mosolygott.
-Jaj, anya!Gratulálok!!Ki a szerencsés pasi?- érdeklődtem.
-Holnap elmegyünk velük ebédelni és megtudod.
-Oké ... várj, hogy érted, hogy velük??
-Elhozza a fiát is.Én meg gondoltam téged viszlek.- nevetett.
-Anya lánya.Apja fia mi?- nevettem.
-Igen!Na menj fel aludni késő van!
-Oké, jó éjt!- mondtam és felmentem.Lezuhanyoztam és lefeküdtem aludni.
NEM IGAZ!!!EGYÁLTALÁN NEM IGAZ!TELJESEN KITALÁLT TÖRTÉNET!Na ezt azért írtam le, mert .... mindegy megtudjátok a 17. részben.Szerintem az okosabbak érteni fogják mire céloztam ezzel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése