Egy lány - Adry -, aki egy rövid idő után visszatér Londonba, ahol az első dolga, hogy interjút készítsen.

2012. november 23., péntek

103.rész - "Gemma?!Utállak!"

Tökéletes ez a kép ide :D















103.rész :
-Kész a kaja!Ki éhes?- kiabált fel Anne.
-Én!- szólt vissza Harry, majd megfogta a kezem és lerohant velem.A konyhába leültem Harry mellé, Gemma elé.
Elkezdtünk enni.Közben Anne sok dolgot kérdezett tőlem.A válaszaimra elég pozitívan reagált.
Épp merítettem egy kanállal a levesből amikor Gemma megszólalt.
-Amúgy Harry, tudsz Adry DOLGÁRÓL?- sikerült félrenyelnem.
-Milyen dolgáról?- nézett rám.
-Nincs semmilyen dolgom.- ráztam meg a fejem.
-Ne hazudozz...Mond el neki!- folytatta.
-Mit?- értetlenkedtem.
-Amit fent mondtál.- nagyokat pislogtam rá.- Jó akkor elmondom én, de így nem lesz izgi.- sóhajtott egyet.Értetlenül megráztam a fejem.- Adry...terhes.- mondta.
-Mi van?- szólalt meg Harry.- Mióta?- nézett rám.
-Aha...oké.De akkor én erről miért is nem tudok?- néztem értetlenül Gemmára.
-De kis feledékeny vagy!Fent mondtad.Azt mondtad, hogy nem tudod, hogy mond el Harrynek.Nem kell megköszönnöd.- evett tovább.
-Ez nem igaz!- néztem rá a barátomra.- Nem vagyok terhes!- magyarázkodtam.
-Te kis butus!Biztos beverte a fejét.- szólt közbe Gemma.
-Khm...- szólaltam meg.- Gemma?!Utállak!- szóltam rá.
-Én is téged.- vigyorgott rám.
-Na most van elegem.- álltam fel.
-Ne!Ne!Nyugi.- fogott le Harry.- Mi bajotok van?- értetlenkedett.
-Csak az, hogy a nővérednek nem tetszik, hogy veled járok.- válaszoltam.- Soha nem mondtam neki, hogy terhes vagyok!Mert nem vagyok az!Ha az lennék te tudnád meg először.- néztem rá.- Kitalál minden hülyeséget csak azért, hogy megutálj és elhagyj.
-Gemma, ez igaz?- nézett rá.
-Kinek hiszel?Nekem vagy a barátnődnek?- állt fel ő is.
-Oh, hogy te mekkora egy szemét vagy!- keltem ki magamból.
-Adry miért hazudna nekem?- értetlenkedett.
-És én miért hazudnék neked?- kérdezett vissza.- A testvéred vagyok.Nem akarok neked rosszat.
-De nekem igen!- vágtam közbe.Harry tekintete kettőnk közt pásztázott.Hol rám, hol Gemmára nézett.Nem tudja kinek higgyen.Felé fordultam.
-Nem tudom.- rázta meg a fejét.
-De igen.- válaszoltam.- Ahogy én is.- indultam meg az ajtó felé.- Gemma örülhetsz.- még utoljára visszanéztem rá.- Harry neked hisz.- léptem ki az ajtón.
*Harry szemszöge*
Nem tudom kinek higgyek.Egyik se hazudna nekem.Miért tenné?
Adry kiment az ajtón.Én pedig Gemmára néztem.
-Harry, menj már utána!- szólt rám anya.- Lehet, hogy Gemma a testvéred, de tényleg utálja Adryt.- folytatta.Gemma kikerekedett szemekkel nézett rá.
-Anya...- szólalt meg.
-Menj már!- szólt rám.
-Megyek.- mosolyodtam el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése