Egy lány - Adry -, aki egy rövid idő után visszatér Londonba, ahol az első dolga, hogy interjút készítsen.

2012. november 28., szerda

107.rész - Esküvő

Holnap jön az utolsó részt :( 
De remélem azért kapok komikat :D
107.rész : 
*-* Március vége
Reggel kipattantam az ágyból és rögtön a ruhásszekrény elé rohantam.Miért is?Mert ma van anyu és Nick esküvője.
-Harry!- dobtam fejbe egy párnával.
-Áh!- üvöltve, riadtan esett le az ágyról.- Mi történt?- ült fel.
-Öltözz!2 óra múlva esküvő!- dobtam le az ágyra a ruháját.
-Oké, oké.Kelek.- állt fel a földről.- Mész vagy menjek?- mutatott a fürdőre.
-Megyek inkább.- rohantam be a helyiségbe.
Gyors lezuhanyoztam, majd szárítkozás után felvettem a koszorús lány ruhát.


















Megcsináltam a hajam, és kimentem.
-Oké akkor most...- fordult felém.- Azta.- kerekedtek ki a szemei.
-Tudom, hogy szép.Na de menj öltözni!- szóltam rá.Szófogadóan bement a fürdőbe.
*-*
Odaértünk a helyszínre.Rögtön megláttam tesómat és a többieket.
-Sziasztok!- köszöntöttünk nekik.
-Hali!- köszöntek vissza.
-Ja, anyu üzeni, hogy menj be hozzá.- szólalt meg Ash.
-Megyek.- indultam el anyuhoz.
Odaértem az ajtóhoz és kopogtam.
-Gyere!- jött a válasz.Beléptem.

-Gyönyörű vagy!- akadt el a szavam.
-Köszi kincsem.- jött oda hozzám.
-Szia.- mosolyogtam.
-Örülök, hogy ilyen gyorsan ideértél.Beszélni szeretnék veled.
-Miről?- kérdeztem.
-Ha nagyon szépen megkérlek énekelnél egy dalt az esküvő végén?- nézett rám boci szemekkel.
-Én?De én nem is tudok énekelni...
-Igen te!Igen is tudsz!
-Jó rendben...De mit?- értetlenkedtem.
-Majd a zenéről felismered.- kacsintott.- Na de menjünk!
Kiléptünk a szobából és odamentünk a templomhoz.
Ashhel elől virágszirmokat dobálva eljutottunk az oltárig, majd félre álltunk.Mögöttünk anya és Lou.
*-*
Lement a szertartás és anya kérésére a bálteremben épp mentem fel a színpadra.
-Hali mindenkinek!Szeretnék még egyszer, hát már nem annyira ifjú párnak gratulálni.- nevettem.De mindenki más is.- Szóval igazából azért vagyok itt, hogy énekeljek egy dalt, Nicknek és anyámnak.Viszont anya nem árulta el melyik dalt kell elénekelnem ezért kiderítettem én.- vigyorogtam rá anyura.- És azt kell mondjam...Én ezt nem akarom.Így nem.Ezt egyedül nem.Úgy, hogy ha nem nagy kérés...- néztem rá a srácokra.- Segítenétek nekem?
Felvettem a gitárom és visszaálltam a helyemre.Elkezdtem játszani a dalt. 
-I've tried playing it cool.Girl when I'm looking at you.I can never be brave.Cause you make my heart race.- énekeltem.A srácok felpattantak és odaálltak mellém.Majd Harry folytatott.
Eldaloltuk a számot.Legalább is én csak az alapot adtam.Nagyrészt a srácok énekeltek.
Visszamentem anyuhoz.
-Mindig tudsz meglepetés okozni!- nevetett anya.
-Nem fogom egyedül elénekelni ezt a számot ha itt vannak az előadói.- nevettem.- Lou megint beszólna.
-Á, én dehogy.Most nem.- válaszolt.
*-*
Kint voltunk a srácokkal a szabadban és beszélgettünk.
-De jó...Holnap megint kezdődhet a munka.- szólalt meg Zayn.
-Milyen munka?- értetlenkedtem.
-Nem is tudsz róla?- kérdezte Liam.
-Miről is?- érdeklődtem.
-Ajaj...- húzta el a száját Niall.
-Miről van szó?- idegeskedtem.
-Tényleg tudni akarod?- Lou.
-Igen!- vágtam rá.
-Na jó...- sóhajtott egy nagyot.Majd megszólaltak mind a 4en.
-Turnéra megyünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése