Egy lány - Adry -, aki egy rövid idő után visszatér Londonba, ahol az első dolga, hogy interjút készítsen.

2013. december 31., kedd

Happy New Year Mofos!

Szóval, eljött a szilveszter.
Őszintén én szerintem kicsit túl gyors volt ez az év! Tényleg gyorsan eltelt :O
Na mindegy. Elég sok minden történt attól még. Furcsa, hogy tavaly ilyenkor még milyen voltam, meg most milyen vagyok. Wow....Sokat változtam!
Mondjuk szerintem jó irányba, hogy mások szerint merre, az már az ő bajuk.
Veletek mi újság? Történt veletek valami nagy változás? Valami hirtelen jött fordulat az életetekben?
Engem érdekelne :D
Írjatok mofok! :D

Szóval akkor végül :
Boldog, sikeres újévet kívánok mindenkinek! Legyen szeretet, béke, hit és remény :D (nem érdekel, hogy elmúlt már karácsony)!

Legyen a szilveszter veletek :D
Remélem jövőre is követni fogtok! :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése