Egy lány - Adry -, aki egy rövid idő után visszatér Londonba, ahol az első dolga, hogy interjút készítsen.

2013. július 16., kedd

Ahoy!

Sziasztok!Nos, köztudott tény, hogy van egy másik blogger felhasználóm is, ezért azon gyakrabban vagyok, mert azon van rajt a másik blogom amit jelenleg is írok.
LINK
Ma pedig, vagyis kb. 5 perce se, felnéztem erre és láttam, hogy ezen a blogon, túl léptem a 9000 megtekintést!
Woo-hooo!!
Ez fantasztikus!!!Nekem...
A 3. évadon pedig több, mint 3000 kattintás van! Azta...
Na jó vannak olyanok akiknek 300 000 kattintás is meg van, de én haladó író vagyok és ez a szám nekem elképesztő!
Nagyon szépen köszönöm!Imádlak benneteket  <3
A novelláim íródnak, jelenleg 2 van piszkozatban, ami félig-meddig van csak kész.
Az egyik - jó magamhoz híven - egy eléggé perverz novella lett.Azt, majd linkbe kapjátok :D
A másik pedig a 3. évadhoz kapcsolódik, olyan "epilógus" szerű.Azt természetesen kiteszem :D
Más téma : 
Voltam annyira unatkozós kedvembe tegnap este, hogy a másik blogom (a link) prológusát lefordítottam angolra.Elgondolkoztam azon, hogy írjam-e angolul is a blogot, vagy csak magamnak.
Valakit érdekelne?
Na csak ennyit szerettem volna!Imádlak titeket <3
Sziasztok! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése